2015. augusztus 14., péntek

Kreatív Vegán Kihívás 5.nap

5.kérdés : Keveredtél már állatmentő kalandba? Mesélj róla!

Sajnos/vagy nem sajnos nem fordult még elő,hogy valamilyen állatkát úgy igazán megmentettem volna,de az unokatestvéreim nagy cicabarátok,nekik több cicájuk is volt/van,akiket az utcán,a gazban,vagy hóban találtak meg,és hazavittek,én pedig mindet nagyon szeretem/szerettem.
Egyszer történt velem,hogy (mivel a közelben vannak olyan cicák,akik kóborolnak,vagy kijárós macskák) így egy kiscica hangjára lettem figyelmes,ahogy az anyukája után sír. Mondanom sem kell rögtön megtaláltam,és az ölembe kaptam,hátha megnyugszik,később kapott egy kis tejet,de sajnos mivel én suliba igyekeztem,ott hagytam,persze a nap végeztével vissza mentem,hogy megnézzem ott van-e és ha ott ,jól van-e. Már nem volt ott,kiderült,hogy egy olyan macsek fialta  őt,és a testvéreit,akit rendszeresen etetnek,és van,hogy be is engednek egy lakásba,így megnyugodtam,mert sajnos hozzánk nem jöhetett volna a picur.
Más kalandban még nem volt részem,de lehet,hogy egyszer még úgy adódik,hogy akár menhelyről,akár utcáról,de otthont adok egy állatnak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése